Hosting

szerverek elhelyezése, webtárhely, virtuális szerverek

Üzemeltetés
irodai üzemeltetés, szerverek üzemeltetése, IT hálózatépítés



Fejlesztés
komplex rendszerek fejlesztése, webfejlesztés, portálok, weboldalak

Tanácsadás
vállalati IT tanácsadás kis-, közép- és nagyvállalatok számára
Webfejlesztés
Az egyszerű webes megjelenéstől az összetett, nagy látogatottságú webportálok fejlesztéséig, minden területen jelentős tapasztalatunk van.
TOVÁBB
Olé Szerverhotel
Budapesten kiépített szervertermünkben tudjuk elhelyezni szervereit. A BIX-ben 100 Mbit-es és Gbit-es szerver elhelyezési lehetőséget kínálunk.
TOVÁBB
Virtuális szerverek
VPS hosting szolgáltatást nyújtunk virtuális szerverek kiszolgálására dedikált szerver számítógépeken.
TOVÁBB
IT üzemeltetés
Kis irodák, és nagy irodahálózatok informatika infrastruktúrájának kiépítése, folyamatos üzemeltetése. VPS, Szerverüzemeltetés
TOVÁBB

Gyakran ismételt kérdések: keresőoptimalizálás

Hogy működik a keresőoptimalizálás?

  1. Kulcsszavak, kifejezések meghatározása
  2. Honlap SEO elemzése
  3. Tartalmi és szerkezeti módosításokra vonatkozó javaslattétel és ezek elvégzése
  4. Keresők részére fontos sitemap-ek létrehozása, aktiválása
  5. Meta elemek rendezése
  6. Linképítés
  7. Megfigyelés és szükség esetén utólagos kisebb módosítások elvégzése


Hány link mutathat egy honlapra?

Általánosságban elmondható, hogy minél több jó minőségű link mutat a honlapra, annál jobb.


Érdemes-e keresőoptimalizálni?

Mindenképpen, ha ön az interneten hirdet bármilyen szolgáltatást. Manapság ez a legolcsóbb online hirdetési forma. A bannerek több százezer Ft-ba is kerülhetnek havonta egy portálon. A rákattintós hirdetések kb. 50 - 1500 Ft-tól termelnek érdeklődőket. Az első 10-ben levő honlap a presztízsen kívül átlagosan kb. 3-10 Ft-ért hoz potenciális érdeklődőt. Az Egyesült Államokban több vállalkozás is annak köszönheti mai piacvezető pozícióját és milliárdos forgalmát, hogy 15 évvel ezelőtt egyetlen kulcsszóra optimalizálták weblapjukat. Érdemes ezért hosszú távra tervezni!


Hány kulcsszó kell egy honlaphoz?

Ez a weblaptól függ. Két dolgot érdemes figyelembe venni hányféle tevékenységgel foglalkozik az adott honlap, illetve hányat szeretne igazán sikeresnek látni. Szem előtt kell tartani azt is, hogy a honlap egy-egy oldalát 2-3 kulcsszónál többre nem lehet hatékonyan optimalizálni. Ez jelenti azt is, ha az éppen ideálisnál több kifejezésre szeretné jó helyen látni a honlapját, akkor azt értékes tartalommal/tartalmakkal, új oldalakkal kell bővíteni.


Van egy Flash weblapom, azonban nem találom a keresőkben, mit tegyek?

A Flash tartalom tulajdonképpen egy olyan fájl, amely a keresőrobotok számára teljes mértékben láthatatlan. Ezért csak Flash tartalmú weblapok alkalmatlanok a keresőoptimalizálásra, mivel a keresők nem adnak rájuk találatot. Amennyiben a fejléc vagy csak a logo Flash, akkor természetesen a robotok számára már látható a lap többi része. Ezért érdemes a csak Flash-t HTML formátumra cserélni, ha komolyan forgalmat szeretne a keresőkből.


Milyen hamar kerül be a weblap az első 10 találatba, ha Önökkel keresőoptimalizáltatok?

Ez sok mindentől függhet, de általában ez több hónapot is igénybe vehet, főleg új lapoknál, mivel a keresőgépek indexelési eljárása meglehetősen lassú. Olyan weblapoknál, ahol nagy a verseny az adott kulcsszó miatt, szintén több hónapot vehet igénybe. Mivel az Ön online versenytársa szintén optimalizáltat, ezért valamelyik versenytársat ki kell "ütni" az első 10-ből. Több millió találat képzelhető el egy kulcsszóra, de csak 10 helyezett lap van. Azonban addig Önnek semmit sem kell fizetnie, amíg az ön weblapja a kívánt helyezést el nem éri és utána is csak addig kell fizetni amíg ott tudjuk tartani.


Van-e lehetőség egyedi, különleges szerződé kötésére?

Igen. Írja meg elképzeléseit és mi miután ezt átgondoltuk, küldünk Önnek egy árajánlatot.


Számít az árnál a kulcsszavak száma?

Befolyásolja a munka végösszegét, hogy hány kifejezésre kell figyelni, de nem oly mértékben, mint azt máshol esetleg tapasztalja. Természetesen nem mindegy, hogy valakinél 10 vagy 150 fontos kifejezés van. A számok viszont lehetnek csalókák, hiszen az sem mindegy, hogy az adott kulcsszó, kifejezés optimalizálása mennyire nehéz. (Vannak kifejezések melyekre olyan erős verseny van, hogy arra speciális stratégiára lehet szükség.)


Weblapomat saját kezűleg is optimalizálhatom?

Hogyne lehetne, csak meg kell tanulni a know-how-t. Ám ez nem olyan egyszerű, mint amennyire elsőre hangzik. Ráadásul mindezt professzionális szinten kivitelezni meg még nehezebb.

Önnek kell eldöntenie, hogy saját munkájával és szakterületével foglalkozik vagy hosszú hónapok, de inkább évek alatt elsajátítja a keresőoptimalizálás csínját-bínját. Azonban manapság a legtöbb kulcsszó versenybe hozása már elég nagy kihívást jelent a keresőoptimalizálással foglalkozó cégeknek is.


Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás?

Ez a kulcsszó erősségétől és kívánt helyezésétől és a mennyiségétől függ. Részletesebben itt!


Miért kell havidíjat fizetnem?

Az esetek 90%-ban több mint 10 vállalkozás szeretne a keresőkben az első lapon szerepelni. Csak a 10 legjobban optimalizált weblap lesz az első lapon, ezért folyamatos optimalizálásra van szükség. Amennyiben weblapját 1-2 hónapig nem tarja valaki karban a versenytársak kiütik a találati listából és lecsúszik az első lapról. Sőt mi több a Google algoritmusát is elég gyakran változtatják meg, ezért ezt is követni kell. Ellenben csak akkor kell és csak addig fizetni-e amíg adott weblap a szerződésben foglalt helyezésen található.


Csináltam egy webáruházat, azonban nincsenek látogatóim, van megoldás?

A webáruházak általában PHP alapúak, ami azt jelenti, hogy nem igazán keresőbarát rendszerűek és ezért a főlapot leszámítva hátrányban vannak a HTML rendszerű versenytársakhoz képest. Két módon orvosolható ez a probléma:

  1. Lecseréli az egész weblapot egy hibrid webáruházra
  2. Microsite-okat vagyis kulcsszó specifikus belépőlapokat készítésével

Vagyis mielőtt belekezd egy webáruház felépítésébe érdemes előtte szakemberhez fordulni, hogy milyen rendszerrel tegye meg és hogyan, ha meg akarja kímélni önmagát a felesleges pénzkidobásoktól.


Mit jelent a linképítési díj?

A weblapján lévő kulcsszavak megtámogatásához szükség van weblapra mutató linkekre. Az ilyen linkeknek eltérő ára van attól függően, hogy magyar nyelvű (néhány száz Ft/link vagy angol nyelvű (olcsóbbak a hazai linkeknél, mert fejlettebb a linkcserélő hálózat, azonban sokkal több link szükséges, mivel nagyságrendekkel több a versenytársak száma).


Mit jelent a keresőoptimalizálási díj?

A keresőoptimalizálási díj magába foglalja a weboldal átalakításának díját, mellyel a weblap a keresőrobotok számára ideálissá válik, és a munkadíjat.










Az árak az áfát nem tartalmazzák.